I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for.

Här kommer Dagens Låt-tips såhär på kvällskvisten. Och i brist på fantasi, får låten bli just den som jag lyssnar på just nu. Inget fel med det liksom.

Coldplay – A Rush Of Blood To The Head


Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll, så ska jag bänka mig framför tv:n, tigga godis av mamma och kolla South Park. :)




Rösta gärna här, sista röstningsdagen imorgon, söndagen den 24:e april:
http://entrevista.blogg.se/2010/april/slutfinalorsomethingsomething.html



Kommentarer
Av: Johanna

Jadå allt är bra här. själv också? =)

2010-04-25 @ 09:22:11
URL: http://Http://www.Hejsari.webblogg.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin