Intervju med Elin

Intervju med Elin från http://estr.blogg.se




"Min blogg är precis som en gott och blandat påse. Den innehåller alltid något som någon gillar, och alltid något som folk gillar lite mindre. Jag avkyr lakris tillexempel, men det finns även "lakrissaker" i bloggen. Om jag inte äter glass, (som jag älskar) så fotograferar jag, lyssnar på musik, eller träffa kompisar.. Skriva är något jag brinner för också, det är därför bloggen finns till. För det och för mina foton, tankar osv"


Hur länge har du bloggat?
- Jag har bloggat i några år, men den bloggen jag har nu har jag haft i 7 månader.

Vad är roligast med att blogga?
-
Det unika sättet att uttrycka sina tankar på och det gör vi alla olika och alla fina 
   kommentarer man får från alla helt otroligt underbara läsare.. 

Vad gör din/er blogg unik?
- Jag skriver på ett speciellt sätt och jag är mig själv i bloggen. Jag vågar sticka ut 
  och jag skulle aldrig skriva något i bloggen som jag inte står för. 
Följer du några bloggar, isof vilka?
-
Ja, jag följer några stycken faktiskt. theliisa.se och hallplatslyckan.blogg.se är två av dom

Vilken blogg har inspirerat dig mest?
- Oj, det finns många bloggar som inspererat mig. patrikpettersson.blogspot.com har 
   inspererat mig massor inom fotografering. Men med bloggandet så har jag fått 
   insperation från alla bloggar som slänger in en menning eller två.

Vem skulle du vilja vara för en dag?
-
Måste jag verkligen svara, så får det bli Marilyn Monroe, den männsikan är ju så grymt 
  snygg och verkar otroligt intressant.

Vad skulle du ALDRIG kunna blogga om?
-
Jag skulle kunna blogga om nästan allt. Inte om min familj eller om mina vänners problem,
  men konflikter som jag deltar i kan faktiskt hända att jag delar med mig av. Det är trots 
  allt min dagbok som jag VALT att göra officiel.

Vad/vem fick dig att börja blogga?
-
En klasskompis hade en syster som bloggade. Hon hade skitsnygg design och allt, så det 
  va därifrån jag kom på iden att blogga om.

Vad är roligast att blogga om?
-
Fotografering, för då får man så mycket bra och dålig kretik. Annars tycker jag att andras foton
  är roliga att visa upp och vad jag tycker om. Musik finns det en hel del på min blogg, och jag 
  skriver ju inte om saker som är tråkiga så.. ;)

Vad föredrar du, korta eller långa blogginlägg?
- Är det bilder, så långa. Men är det bara text, så blir det så knäppt och man tröttnar. Men mycket bilder
  och någon rad med text är helt okej :D

Kommentarer
Av: FOTOGRABBEN.SE

Kul med intervju :)

2010-04-11 @ 17:21:40
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin