Intervju med Tanina

Intervju med Tanina från http://Taniina.blogg.se




"Zuup! Mitt namn är Tanja Aaby Orellana men kallas "Taniina" (av min mamma). En sjukt glad brud född 91 med chilensk bakgrund. Jag går estet-teater i skolan och dansar på fritiden och sjunger i duschen, haha. Jag ÄLSKAR att sprida glädje för det är sån jag är. När du lämnar min blogg så ska du ha ett leende på läpparna :)"
 


Vad är roligast med att blogga?
- Det är nog att kunna dela med sig av sig själv till alla. Det finns ju folk från hela världen som kan kolla in ens blogg, helt sjukt. Jag älskar att få kommentarer för då får jag respons på det jag skriver.

Vad är roligast att blogga om?
- Jag tycker det är roligt att skriva om mina dagar faktiskt eftersom det alltid händer något speciellt. Det gäller att uppskatta dom där små knasiga stundera som får än att skratta åt sig själv :)
 
Följer du några bloggar, isof vilka?
- Jag följer inte bloggar men jag kan kika in hos några då och då. T.ex "Bave Amin", "Ana Gina", "Kenza" och "Bunny".

Vem skulle du vilja vara för en dag?
- Jag skulle inte vilja vara någon speciell. Men kan tänka mig vara en riktigt het kille för en dag för att se hur många brudar jag kan få, hahaha..

Vilken blogg har inspirerat dig mest?
- Ingen faktiskt. Eller jo, de har inspirerat mig på ett annat sätt. Jag har viljat skriva motsatt till dom, hahah.

Vad föredrar du, korta eller långa blogginlägg?
- Det beror på helt vad man skriver om. Orka tre sidor långt inlägg om ett läppglans man köpte på rea liksom, haha. Men korta och roliga inlägg är oftast större chans att jag läser men som sagt, beroende på vad det handlar om.

Hur länge har du bloggat?
- Jag har bloggat i 2 år tror jag, fast första året så visste ingen att jag hade en blogg. Skrev endast för mig själv. Som en dagbok på internet, sound stupid..

Vad/vem fick dig att börja blogga?
- Jag minns faktiskt inte.. Jag tror jag bara råkade hamna här :)

Vad gör en blogg "bra" ?
- När den är ärlig och har humor. Orka torra människor med fejktuttar, haha..

Vad gör din/er blogg unik?
- Min blogg anser jag vara unik på sättet att jag skriver om precis om vad som helst, as long as it makes me/you laugh. Jag kan vara seriös emellan åt men jag vet inte, jag vill att min blogg ska vara lätt att läsa. Man ska liksom kunna komma in på min blogg under en dålig dag och liksom få sig ett skratt and that's it :)


Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin