300 INLÄGG MOTHAFUCKAH!

Det här är mitt 300:e inlägg här på Entrevista, numera Mars The Marsian men adressen kommer ju förbli samma. Ny header och lite ändringar i designen, allt är preliminärt och jag jobbar på't.

Jag gick på jakt efter nya rena lakan i mitt hus förut, istället hittade jag den här.

Vadå dubbelhakor liksom?
Bilden gör inte verkligheten rättvisa, jackan var ungefär 30 gånger större i verkligheten och jag såg ut som en välbärjad, fet, rysk tant. Sån man helt enkelt bara måste älska med. Jag menar, sånt man helt enkelt bara måste älska.




Kommentarer
Av: meyav

sv: tack så mycket :) detsamma :)

2010-08-29 @ 21:13:43
URL: http://meyavoo.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin