En la biblioteca.

Fridfullt sittande i biblioteket med Ellis och Hanna pågår för tillfället och stor mun på två ben gick just förbi.. vilket liksom förstörde friden en aning.

Vi har just haft teaterlektion och snart bär det av till Bamba i full galopp, när den öppnar vill säga. Vi har två timmars håltimma. Jag jublar inombords.

Ellis bloggar också. Hon är duktig som faktiskt gör det för en gångs skull. Men hon är faktiskt ganska värdelös också. Hon uppdaterar fortfarande för sällan.

Hanna oroar sig för att Bamba nu har öppnat. Vi måste ta och undersöka saken.

Ciao.

Lek Lugnt.

Kommentarer
Av: MADDES

Det är sådär med mig har en envis förkylning och hostar som tusan :/ Vad har du för dig idag? Kram

2010-08-30 @ 13:23:40
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin