Fredag den 13:e.

Ingen har väl missat att det är fredag den 13:e idag antar jag? Fast jag måste väl erkänna att det hade jag ända tills för någon timma sedan när jag läste det på någon blogg.

Själv tror jag inte minsta lilla på att denna dag skulle vara värre än någon annan dag, jag kör på som vanligt. Min dator verkar dock ytterst troende på fredagen den 13:es förbannelser och har därför valt att bojkotta i stort sett alla sidor jag försöker gå in på. Men men, jag ska väl vara glad att den låter mig blogga.

Jag kanske inte borde ha sagt det där.


Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin