Goodiebagszz.

Stack ut som ett bi(extremt bra humor)för en stund sen och kikade i brevlådan för post. Till min stora glädje hittade jag en Goodiebag jag beställde för någon vecka sedan på Goodiebag.nu som alltså är en hemsida där man kostnadsfritt kan skicka efter små mängder av utvalda produkter, direkt hem i lådan, för att sedan få testa dem i lugn och ro.

Haken? När du har testat produkten skall du besvara ett kort frågeformulär om den och ge feedback till företaget, toppenbra säger jag minsann!

Jag var helt enkelt alldeles för het för att fastna på bild detta ögonblick.


Kommentarer
Av: H A N N A H - www.hannahsotis.blogg.se

sv. Tack :) Fin blogg !

2010-08-31 @ 20:23:09
URL: http://hannahsotis.blogg.se/
Av: Eac Design

Hej!

För 1-2 armband kostar de 12 kr o för tre st eller fler 18 kr :)



Mvh

Eac Design

2010-08-31 @ 22:00:27

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin