I nagellackandets tecken.

Här hemma framför datorn pågår nagellackande för fulla muggar. Visst, lite sent för en skoldag I guess men jag är väldigt duktig på att göra saker på natten. Tolka det hur ni vill. Nu är första skoldagen avklarad i alla fall, extremt jobbigt att bara ta emot papper, busskort och hälsa på gamla veteran-kompisar i typ en halvtimma.

Jag snubblade in på MSN:s hemsida förut och ramlade av en slump in på ungefär det koolaste jag någonsin har sett. Eller ja, inte riktigt kanske. Men KOOLT var det ju.

Alltså bilder som Google Street View-satelliten har tagit. Vissa mer creepy än andra.


"Da hästpojke" syns kanske lite dåligt men om ni inte ser vad bilden föreställer så kan jag ju avslöja för er att på bilden syns alltså en man med lila tröja.. bärande ett brunt hästhuvud, på huvudet tack och lov.



Verkar ha varit en sömnig grabb det där.




Diskreta kissepojkar som aldrig förr.




Jag säger bara en sak. WOW!




Oooooooccchhh *trumvirvel*
Den koolaste bilden av dom alla..

Koola grabbar på äventyr, as you see.





Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin