It's TV time for the smartasses.

Idag sticker min styvfar(fy vad kool jag kände mig endast av att använda det uttrycket)till Norge och förblir där resten av veckan. Därför har jag och mammsen(åtminstone jag) planerat att ta vara på denna tid och göra det till lite kvalitetstid mor-och-dotter-style den här veckan, mammsen ska nämligen opereras nästa måndag och lär inte vara hemma på några veckor.

Ikväll kl. 20.00 hade vi tänkt kolla på någon vetenskaplig dokumentär om färger(det är åtminstone så jag har uppfattat det). Färger man inte kan se.

Hm.
Bara jag som tycker att det är oerhört roande att dom visar ett program om färger vi inte kan se, på tv?


Kommentarer
Av: sanna :3

tkr du att det ska bli roligt att fara dit? :D

2010-08-30 @ 22:31:38
URL: http://handlingar.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin