"Jag tycker att här är... AS lagom."

Ett nästan lite överväldigande bloggsug slog mig just och jag insåg att jag inte har bidragit med ett enda inlägg sedan i lördags. I en hel vecka har alltså den här bloggen stått helt still. Underbart, tänker ni då, varför förstöra friden?

Idag som många härliga lördagar är det städning som ligger på schemat. Städning inkluderande dammsugare och torktrasor. Ikväll blir det nämligen filmpartaj här i hemtrakterna med ett stycke vänner.

Jag använder alltså vännerna som en anledning till att göra något åt det gråa snusket vid namn damm som har lagt sig prydligt över min våning.

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin