PS. I Love You.

Jag tänkte bara slänga in ett litet filmtips så här grymt sent in på natten.

Igår var't det mini-filmkväll här hemma med vännerna, då vi såg den här underbara filmen.



Det borde vara kriminellt att inte ha sett den här wünderbara snyft-historian ännu, så för er som har väntat ända tills denna dag utan att ta en titt på denna film... GÖR DET NU!

Ja. Vid det här laget har väl dom flesta av er förstått att jag tycker om den här filmen något.. eller?


Vi kör på med lite filmmusik bara för att.

Spåtttifaj-länks.

James Blunt – Same Mistake

John Powell – P.S. I Love You - 05:11



Kommentarer
Av: Jasmine

P.S I Love You är nog den finaste filmen som finns. <3 :')

Kram

2010-08-31 @ 18:33:38
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin