yksi, kaksi, kolme - HYWWVVVÄÄÄ PÄIVÄÄÄHHH!

Äntligen hemma, so to say(så att säga).

Jag är numera 110% finskspråkig och har glömt svenska steg 1 redan för en vecka sedan. Jag är också fulltidsidiot och allmänt mentalt rubbad(fast det visste ni väl redan).

För er som inte fattar grejen så har jag alltså just anländt hem efter att ha spenderat en hel vecka med mina inte allt för normala släktingar i Helsingfors. Nu är jag trött på dom allihop om jag ska vara helt ärlig - vissa mer än andra, men det tänker jag inte ens gå in på.

Bloggandet kommer väl igång snart igen efter att jag har fått ordning på mitt svenska "liv" hoppas jag.

Hyvää yöta kära besökare :)



















Alltså. Hyvää yötä = God natt.





















Observera att klockan bara är 21.16 när jag skriver det här.

Kommentarer
Av: Therese Ejenstam

Tack detsamma:D

2010-08-03 @ 21:28:25
URL: http://browntess.blogg.se/
Av: Daniel

Filmerna har jag redan fixat, så nu återstår det bara att bli miljonär - men det får du hjälpa mig med !

2010-08-03 @ 21:57:45
URL: http://danielgreen.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin