"Om vi blir överkörda på väg till träningen, då kanske vi kommer försent."

Här sitter jag, mitt i natten och är alldeles jätte uttråkad. Har ingenting jag vill göra.
Egentligen borde väl en sömnig typ som jag ligga i säng vid det här laget men pga. mardrömmar inkluderande läskiga clowner förra natten känner jag mig inte så jätte peppad på att sova.

Så. Istället sitter jag här och äter yoghurt och slår upp kaloriantalet på en gurka. Gör helt über vettiga grejer med andra ord.

Äh.

Nu ska jag fortsätta göra ingenting.


PS. Vet ni förresten att en gurka innehåller hela SEXTON kalorier??? ZOOMGGGG!!!!! Måste nog sluta äta gurka, amehh herregguyyyyd vad onyttigt tieepp...

Kommentarer
Av: FÅÅÅÅÅÅL

varför är du inte ine på msn :^^

2010-12-30 @ 00:30:42
Av: KNORKAN

Ja, jag älskar den :) Tack så mycket, det är fler som tycker att jag är lik henne på just den bilden. Tack detsamma! Kram

2010-12-30 @ 15:57:18
URL: http://knorkan.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin