Intervju med Feelize

Här är intervjun med Feelize från http://feelize.blogg.se




Om hennes blogg:

"Jag heter Felicia, jag är 13 år gammal och har bloggen som heter "http://feelize.blogg.se". Jag bor i huvudstaden Stockholm i Nacka. Mitt allra största intresse är trupp gymnastik som jag tränar 3 och 4 gånger i veckan. Vi tävlar varje termin och i sommar ska vi ner till Lund och tävla USM. Jag har ett annat intresse också, det är nämligen att fotografera. Jag älskar att höra kamerans lilla "klick-ljud" när den tar foton. Jag vill utvecklas med mitt fotograferande och bli bättre och bättre. I min blogg skriver jag mycket om foto, vardag, tips och annat. Jag lägger ut "veckans musik" varje vecka också. Min blogg kanske liknar alla andras bloggar, men jag skriver på mitt egna lilla sätt, tar foton på mitt egna lilla sätt och gör mina designer på mitt egna lilla sätt. Vissa av mina vänner tycker att jag har en konstig musiksmak också, haha"

Hur länge har du bloggat?
- I ungefär 2 år. Jag hade en blogg innan så jag har bloggat lite längre än två år.

Varför började du blogga?
 - Jag tyckte det verkade kul och när jag väl hade en blogg ville jag fortsätta. Jag började också blogga för att jag vill minnas det jag skriver om. I framtiden kan jag gå tillbaka och se hur jag tänkte, vilka bilder jag tyckte blev bäst då o.s.v.

Vad är roligast att blogga om?
- Jag tycker det är roligast att blogga om foto. Att visa upp bilder jag själv har tagit, ge tips eller något annat inom foto.

Vad gör din blogg unik?
- Att jag skriver på mitt egna sätt, har en egen musiksmak och visar bilder i nästan varje inlägg.

Vilken blogg skulle du säga har inspirerat dig mest?
- Det måste nog vara sommarfreak. Jag älskar hennes bilder hon tar och på hur sättet hon skriver.

Vad är roligast med att blogga?
- Man får dela med sig det man vill dela med sig om, t. ex: sin vardag, musiksmak, foton, tankar o.s.v..
Det är skoj att få kommentarer, man tar åt sig åt vad det står på kommentarerna.

Hur länge har du tränat gymnastik?
- Jag har tränat gymnastik i ungefär 9 år. Jag började redan när jag var 4 år.

Vilka 3 ord beskriver dig bäst?
- Omtänksam, glad och speciell.

Vad är roligast att fotografera?
- Det är människor eller djur. Jag gillar speciellt att ta porträttbilder, men jag gillar även att ta kort på små detaljer.

Har du något nyårslöfte?
- Japp, det har jag. Det är att jag ska ta vara mer på mina vänner och mig själv :)
 


Alltså: http://feelize.blogg.se



Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin