Intervju med Sandra

Här är intervjun jag gjorde med Sandra från http://cheelsea.blogg.se





Om bloggen:

"Jag heter Sandra, har nyss fyllt 16 år och driver bloggen cheelsea.blogg.se.
Min blogg handlar för det mesta om mig själv, om att försöka klara av att höja min närvaro i skolan, möten på massa olika ställen, men också en del om mitt favoritlag Hammarby. Andra saker som ligger mig varmt om hjärtat är musik, fester, min familj och mina underbara vänner."


Hur länge har du bloggat?
- I min nuvarande blogg började jag skriva i år 2007. Den första skapade jag dock i början av 2006, så i fyra år!

Vad är roligast med att blogga?
- Det bästa är nog att få skriva av sig och få berätta saker och märka att folk är intresserade. Jag älskar att få kommentarer och läsa folks åsikter om det jag skrivit. Sen är det också väldigt kul att kunna gå tillbaka och läsa om saker man gjort tidigare.

Varför började du blogga?
- Innan jag började blogga var jag inne på många forum och skrev vad jag tyckte och tänkte. Då var det en som sa till mig att jag hade intressanta åsikter osv. och att jag borde blogga. Jag skapade direkt en blogg och märkte sen att det var riktigt roligt.

Vilken blogg har inspirerat dig mest?
- Oj. Jag vet faktiskt inte riktigt. Jag kan inte säga att jag har någon speciell inspirationskälla faktiskt.

Vilka bloggar följer du?
- Jag följer storbloggarna, där är favoriten kissie, även om jag inte delar många av hennes åsikter. Sen följer jag näst intill alla mina vänners bloggar. Sen kollar jag http://bildenarmin.blogspot.com/ rätt ofta också. Den innehåller rätt mycket fina bilder.

Vad är roligast att blogga om?
- Fotboll tror jag faktiskt. Det är inte det jag bloggar om mest, men jag tycker att det är rätt skönt att få ur mig mitt hat mot diverse domar och liknande efter matcher, haha.

Vad betyder 2010 för dig?
- Ett nytt år och en ny ålder bara. Jag hänger inte upp mig så mycket på det faktum att det är ett nytt år direkt efter klockslaget. För mig är det bara en ny dag. Men jag hoppas att jag kommer att må bättre under 2010 än vad jag gjorde 09.

Har du några nyårslöften?
- Nej, jag har bara haft ett en enda gång, och det fick motsatt effekt. Jag har istället bestämt mig för att ta tag i problemen direkt när dom kommer istället för att skjuta upp sådant.

Vilka tre ord beskriver din blogg bäst?
-
Den frågan är riktigt svår att svara på. Jag får nog nöja mig med ett ord: vardaglig.

Vad gör en blogg intressant?
- Att bloggaren skriver bra, en del kan få en tur till ICA att verka jätteintressant. Skriver den inte bra så måste den vara intressant eller väldigt speciell.


Bloggen hittas på: http://cheelsea.blogg.se





Kommentarer
Av: Sowp.

Men oj! Kool tjej, startar en till blogg, bara sådär :O Den var en annan inte med på 8] du är Det Tuffaste (: En annan är gärna up for intervju när en annan bloggar igen xD

2010-01-04 @ 22:04:28
URL: http://nossie.blogg.se/
Av: emilia

sv; allt är bra med mig :)

sj ?

2010-01-04 @ 22:17:43
URL: http://emiliaebh.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin