Intervju med Sara

Här är kommer en intervju med Sara från www.plm.blogg.se



Om bloggen:

"Jag heter Sara och är 11 år snart 12 år gammal, jag e ganska ung för att blogga men nästan alla mina vänner hade blogg så jag fixa en jag med :)
Jag bor i stockholm och är helt änkelt en vanlig tjej, på fritiden gillar jag att va med vänner,shoppa,sitta vid datan,chatta osv.."

Hur länge har du bloggat?
- Jag har bytt blogg flera gånger av olika anledningar.. Men om jag sätter ihop alla gånger har jag nog bloggat 1år o nån månad.

Vad är roligast med att blogga?
- Fina kommentarer o många besökare :D

Vad är roligast att blogga om?
- Jag bloggar mest om min vardag så jag vet inte..

Vilka tre ord beskriver din blogg bäst?
- Svår fråga.. Jag vet tyvärr inte :O

Vilka bloggar följer du?
- Jag följer mina vänners bloggar och mina besökare, och Foki,Kenza o ibland Kissie.

Vilken bloggare/bloggerska skulle du säga har inspirerat dig mest?
- Faktist min kompis Hanol som också har blogg.

Vad gör din blogg unik?
- Jag tror min nya header !

Är det viktigt att ha en snygg design för att locka läsare, tror du?
- Ja det tror jag! Det viktigaste faktist..

Gör du dina designer själv?
- Ja jag gör designerna själv, men mina vänner lägger in dom.

Har du något nyårslöfte?
- Ja det har jag, Att sluta komma försent till skolan och att bli mer social.


Du hittar bloggen på: www.plm.blogg.se

Kommentarer
Av: LIENE

så kul att du intervjuar andra bloggar:D

din blogg ska jag spara på datorn, så jag kan komma tillbaks och kolla.

2010-01-12 @ 21:10:35
URL: http://lienes.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin