SegSegSeg.

Precis så lyder blogg.se just nu.

Jag ska försöka få klart beställningarna idag, och även lägga in fler intervjuer, men som sagt så är blogg.se väldigt långsamt just nu, åtminstone för mig, så det här kan ta ett tag.
Nu vi vet ni ju iaf varför det dröjer :)

Samtidigt kan jag ta och svara på några frågor som jag fått nu angående intervjuerna.


Vad ska du ha intervjuerna till?

- Intervjuerna kommer enbart att publiceras på min blogg om inte annat skulle vara bestämt.

Varför gör du intervjuerna?
- Både för min egen och bloggarnas skull. Jag tycker att det är intressant att intervjua människor, i detta fallet bloggar, och samtidigt utvecklas med både skrivningen och med att intervjua människor i allmänhet. Jag ville skapa en blogg som inte enbart skulle handla om mig, mig och mig. Jag tänker aldrig lägga upp "min outfit" bilder eller ge moderåd, - det lämnar jag åt modebloggarna. Entrevista är inte speciellt personligt, utan mer en plats där läsarna kan hitta gömda, mindre bloggar som kan vara minst lika intressanta som storbloggarna.

Vaddå för intervju?
- Intervjuerna jag gör är i stort sett likadana, men skiljer sig med enstaka frågor beroende på vad bloggarna handlar om. Under kategorin "Intervjuer" samlar jag alla intervjuer jag gör. Där kan du också alltså se lite "mallar" på hur jag lägger upp intervjuerna.



Jag hoppas det klarnade lite, om inte, bara att fråga. :)


Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin