Update or Downdate?

Nu ska jag försöka komma igång med bloggandet igen. Det har inte blivit av då jag helt enkelt inte har orkat eftersom jag var ganska rejält sjuk i början av veckan, men nu ska jag försöka komma igång igen.

Ville bara främst tala om för er som är nya här på bloggen vad den här bloggen egentligen är till för, och hänvisa er till ett "instruktions-inlägg".

Bloggen är främst skapad för att intervjua andra bloggar, och lyfta fram mindre bloggar i den gigantiska bloggvärlden. Intervjuer med större bloggar kan dock också dyka upp i framtiden.

Jag drar själv ingen direkt vinst av detta, mer än att jag gör det för att det är något som jag tycker är kul. Alla intervjuer är gratis, och i det här inlägget kan du läsa mer om hur intervjuerna går till: http://entrevista.blogg.se/2010/january/mall-till-intervjuerna.html


Kommentarer
Av: Sofia

Jag är väldigt sugen på en interljuv :)

Ska man mejla eller? :) isf vart ;)

2010-01-17 @ 14:58:37
URL: http://sofiaarnamnet.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin