Det är otroligt vad jag kan göra med min MUS.

Jag citerar Mustafa "-Herrreeegguuuuud!", vad den här datorn är SNABB. Knappt så att jag hinner med mig själv, må jag säga.

Ni förstår, jag sitter alltså nu på min alldeles egna, vanliga, tråkigt härliga... dator. Visst visst, jag har haft dator i Turkiet också, men det är skillnad på 10-tums- och 22-tumsskärm, ska jag säga er. Förresten har jag inte haft tillgång till internet de senaste dagarna, därav den dåliga upppddaatterrringen. Jag gillar att missbruka BOOOKKSTÄVER, som ni förstår.

Skulle jag ha haft tillgång till internet i fredags, hade jag bloggat ett GRATTIS till min wünderbart töntiga vän, NÄSA! Hon tog nämligen geten i kragen och fyllde 17 år, som man säger(eller hur?!) Så jag säger detta nu istället.. GRATTIS NÄÄÄSSAA! :D :D 8D

Ja, så vart det med det. Är det konstigt om jag säger att jag saknar mina turk-vänner i Alanya? Jag föreslog att jag skulle kunna bosätta den snyggaste av dom i en låda under min säng, men i sista stund gick inte mitt förslag igenom, tyvärr.

MEN, jag må också säga att jag har haft en otrolig saknad efter mina bästissssaarr hemma i Sverige, så dom ska jag försöka grabba tag i snarast möjligt minsann :D


Inte mer med det liksom. Ännu ett wünderschönt inlägg avklarat, må jag säga :D

Kommentarer
Av: Kajsa

Sv: Låter bra. :) Helt övertygad om att jag och resten av min nya klass kommer få tre helt underbara och otroligt roliga pr tillsammans.



Vilken inriktning läser du? :)

2010-07-05 @ 14:53:48
URL: http://lizzlie.blogg.se/
Av: FOLiE

SV: Åh, klart som fan att en get aldrig skulle kasta en soptunna. Men hönor, ojojoj... dom ska vi inte ens tala om, eller jo, det ska vi :G Hönorna, som du såklart vet, ligger inte särskilt bra till när det finns ett gäng getar runt hörnet. Om dom skulle stöta på varandra så flyger det snart en svärm hönor genom luften i samma hastighet som lera glider ner från en vägg. 8D

2010-07-06 @ 09:59:53
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin