Hund-Bo-I-Strand.

Jag tänkte bara slänga in ett kort inlägg och introducera er till lillkillen "PD" (Pär-Dennis)som Näsa fick i födelsedagspresent av mig igår. Han är äkta turkisk vara och en sköldpadda som är kool som bara den.

För övrigt så befinner jag, Näsa och Folhie(mina vänner har koolaste smeknamnen)oss i Hunnebostrand från och med igår och ända tills på fredag. Regnet öser ute och vi har minsann ingen bråttom ut så just nu ligger vi och bläddrar i massa gamla tidningar istället. Vi är grabbarna som har koll på hur man spenderar en semester på bästa sätt med andra ord.

Jag avslutar inlägget med en bild på käre PD.



Han är en nyckelring(för er som inte kunde se det uppenbara menar jag).

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin