Min DRÖMpojkvän har varit otrogen mot mig.

Jag drömde en sorglig sak inatt.
Jag drömde att vi åkte tillbaka till vårat hotell i Turkiet, bara några veckor efter att vi hade lämnat det senast. Nästan allt hade ändrats. Mustafa(kool-kille nr. 1) såg exakt likadan ut, förutom att det var någonting som var annorlunda med honom, jag kunde bara inte sätta fingret på vad. DET HEMSKA då.. den snyggaste av dom alla.. hade SNAGGAT sig på båda sidorna av huvudet, vilket gjorde att hans lite små lockiga hår såg ut som någon form av missbildat berg uppe på huvudet på honom. Grymt fult, må jag säga, men det var inte det värsta.
Jag hittade honom i poolen, inte ensam inte, utan med någon snygg, exotisk, lite kurvig, solbränd, mörkhårig tjej. Där var dom och hånglade som om dom aldrig hånglat förr minsann.

Jag måste säga att jag blev lite.. besviken, på honom. Han kan ju inte bara gå skaffa en flickvän liksom?! Han ska ju vara singel livet ut, om inte jag kan få honom ska inte någon annan få honom heller :G

Så déééé så. :)
Vadå egoistisk och osäker bitch? pfft!


Anywayyyys. Jag har nog inte talat om det tidigare, men imorgon ska jag på ridläger som varar 5 dagar. För er lite mindre matematiskt begåvade(tro mig, ni har mitt stöd)så kan jag tala om att jag kommer hem på fredag, för att sedan åka på söndagen därefter. Så jag har fullt upp och ingen dator följer det med mig på ridlägret, så ni får helt enkelt vara utan min underbart populära blogg tills minst på fredag. Jag vet, det kommer bli svårt, men har ni riktigt tråkigt kan ni ju alltid läsa mina gamla inl.. näe förresten, gör inte det :)


Nu ska jag och mammsen hämta ut lite paket. Därefter ska jag övningsköra på motorvägen(läs: parkeringen).
Jag uppdaterar senare, om jag är vid liv.


Kommentarer
Av: Viktoria

Jopp det är de :) Jaa verkligen, jätte fin camping :) har du varit där?

2010-07-11 @ 12:02:52
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/
Av: Viktoria

hehe okeej mysigt :) vilken marknad? :P

2010-07-11 @ 14:02:49
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin