NU ska vi ut och göra staden osäker minsann.

Ungefär så. I alla fall.

Vi sitter nämligen på vårat rum på vandrarhemmet i Hunnebostrand och bereder oss för en vild, vacker och vågad utekväll i stan. Vi ska festa som vi aldrig har festat förut. Detta är kvällen vi skall förevigt minnas som kvällen då vi gjorde allt vi skulle komma att ångra senare. Vi ska trotsa lagen och supa tills våra lever-pojkar smälter.

För det är så vi gör det. Absolut.




Mina inlägg är alltid oerhört seriösa. Bara så att ni vet.

Kommentarer
Av: smilla

sv: jodå allt är bra med mig med:)

har du gjort idag då??:D

2010-07-21 @ 19:26:14
URL: http://smillaskitchen.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin