Vi städar som aldrig förr.

Imorgon är det redan dags att bege sig tillbaka till den kalla tråkiga verkligheten. Vistelsen på Hunnebostrand är med andra ord på väg mot sitt slut. Vi har inte riktigt bestämt oss för vad vi ska hitta på våran sista dag i staden mer än en sen lunch som är planerad för ett lite senare tillfälle idag.

Vi tog istället tillfället i akt att börja småstäda lite så att vi slipper göra allt imorgon. Eller alltså.. Nossie, tog tillfället i akt och började städa. Och med städa menar jag att hon ställde sig upp och började flytta runt våra saker. Själv sitter man vid datorn och bloggar.. och Fia(FolH) sitter i våran mini-garderob och gör gud vet vad. Väntar på att få komma ut ur garderoben kanske?

Okej, vi kanske inte är riktigt så produktiva som vi tror. Eller ens så produktiva som vi tror att vi tror att vi är.

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin