Vi trotsar det oh så ovänliga vädret.

Cha Chaaaaaaa alla sööwta läsare!

Jag och mina två bff's är snart redo för utgång. Turen börjas med lite förkrök på Hunnebostrands-Stureplan(läs: copp konsum)och sedan bär det av till hamnen för en lokal hemmafest(läs: lunch på någon måttligt dyr restaurang).

Jag lär förmodligen inte blogga senare eftersom jag som vanligt kommer vara så grovt full att jag inte ens vet vad jag själv heter(läs: jag har så dålig kondition så jag kommer inte kunna stå upp efter allt gående).

Aja, ni får ha en finfin dag bitchhhesssz ;******************************************** <3<33<3<3<33<3<3<3<trreeee<


Kommentarer
Av: jjohanna

har en fråga på bloggen, hoppas du tittar in och svarar :D

2010-07-19 @ 18:18:27
URL: http://jjohannapedersen.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin