HOLA.

Hola amigos! Jag kände att jag behövde vara lite spansk där. Tyvärr kunde jag inte fixa ett sånt där skevt utropstecken som är uppochner i början, men jag hoppas att ni inte blev allt för ledsna ändå.

Idag, precis som många andra dagar, ska jag göra absolut ingenting. Den här grejen som många gillar att kalla "sommarlov" börjar gå mig på nerverna. Vad hade dom tänkt sig att man skulle göra på dom här 2,5 månaderna egentligen? ha ett liv?! pfft! sånna fasoner håller inte jag på med..
Egentligen skulle jag åkt och fikat med en kompis, men hon anmälde sig sjuk nyss så det blir väl inget med det. Alla mina närmsta vänner antingen jobbar eller har rest iväg. Hur kul på en skala?

Äh, jag får väl se vad det blir av den här dagen, om inte annat kan jag ju spendera den med att längta till Turkiet på söndag. Eller gosa med min wünderbara rööööda spade 8) (ni som har läst tidigare inlägg fattar.. om ni inte har korttisdminne, vill säga.)

Här får ni lite musik att shake:a igång kroppen med såhär på morgonkvisten:
(observera att klockan är 10.58)



Kommentarer
Av: Anonym

sv: nej jag ska kolla på brölloppet iaf.

va dska du göra iturkiet då?

2010-06-17 @ 11:41:00
Av: Anonym

det var från mig detdär med turkietr ;D

2010-06-17 @ 11:41:18
URL: http://jagkallaslilljosse.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin