Riverside Motherfucker!

Jag har just steppat ut ur duschen(direkt översättning från engelska är det koolaste jag vet)
och sitter nu med en blå handduksturban och bloggar. :)

Om ca. 1,5 timma ska jag + familj bege oss ut mot Tyskland för en liten "dygnstur", vi kommer alltså hem imorgon. Igår var't det skolavslutning aka. SOMMARLOV :G och för mig(som är aningens efterbliven) kommer det säkert ta ett tag tills jag faktiskt fattar att vi HAR sommarlov just NU. Det kommer nog efter helgen :)
På söndag är det bara en vecka kvar tills vi ska åka till Turkiet, och för en som jag som gör packlistor en månad tidigare börjar det bli dags att börja packa och planera nu. Det var mycket lättare när man var liten, då gjorde jag allt i tid och tiden gick mycket långsammare. Nu gör jag absolut ingenting och tiden går ändå fort som smör. Var finns logiken i det liksom?

Åh, den här låten måste vara det koolaste jag har hört på länge, gissa om jag kommer sitta och droga den här ända ner till Tyskland?

Spotify:

Sidney Samson – Riverside - Radio Edit


Kommentarer
Av: Sandra

Tack för omtanken :)



Jag är fortfarande sjuk och är hemma och vilar men ska försöka börja jobba på måndag så får vi se hur det går :)

2010-06-11 @ 13:05:02
URL: http://sandrapetersjo.se
Av: Mikaela

haha jaa :)

jag bor i Emmaboda (du kanske har hört talas om rasslebygd-festivalen?)

2010-06-11 @ 18:00:40
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Av: Emma

Åh Adam Lambert :}.

Jag har precis slutat 2:an på gymnasiet. Själv?

2010-06-11 @ 19:11:18
URL: http://emmacb.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin