Tro fan att jag glömde det extremt smarta jag hade planerat att skriva här.

Här sitter jag. På vårat hotellrum. Riktigt härligt sätt att spendera en tisdagskväll på må jag säga. Inte annat när man inte kan följa med de andra på restaurang-tripp, ty man kan inte äta.

Så jag slänger in lite random bilder som jag hittade när jag laddade över grejer från kameran, nu när jag mår lite bättre. Jag funderar dock starkt på att fixa en macka, med risk för att jag inte kommer kunna sova inatt.



Jag tog kort på mitt droppi-dropp. Det fanns faktiskt lite mindre roliga ögonblick på sjukhuset också. Svårt att tro, jag vet.



Doktorn bytte namn på mig. För er som inte fattar grejen, jag heter inte Gustafsson.. eller whatever det där ska föreställa.





Jag kör på för fullt med dropp-saken. Jag vet inte vilka hastighetsbegränsningar dom hade på det där sjukhuset, men jag körde i alla fall i nästan 150 ml/h.




De förgiftade körsbären.




Är det bara min medfött perversa hjärna som ser ett könsorgan av något slag på vårat hotells logo?




Jag skulle stolt ta bild på min solbränna efter ungefär andra dagen här i Turkiet. Resultatet blev ju ganska värdelöst.. må jag säga.



Någon hade roligt med after sun-krämen.






Åh, jag blev helt plötsligt väldigt hungrig. Inte så konstigt om man vet att jag senast åt middag i fredags. Resten har varit en halv macka här och där. Jag är rätt säker på att jag kommer ångra det här snart.. men jag kör på med en macka och ser vad som händer..

Kommentarer
Av: Cajsa - F O T O B L O G G

Vad har hänt? :O



Skulle du vilja vara snäll och rösta på min bild, du är än ängel om du gör det.. :) <3



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

2010-06-29 @ 21:44:31
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin