Hej, tisdag.

Jag har precis kommit hem från en dag med shopping på stan, fast jag vet inte riktigt om man kan kalla det det eftersom att vi mest bara gick in i en affär och åkte hem. Var alltså på stan med min mamma och hon är ungefär den sämsta shopparen jag känner eftersom hon bara vill åka hem haha.

Jag fick iaf med mig ett par mörkblåa jeansleggings från NewYorker som jag är väldigt nöjd med, 199:-, alltså ganska hyfsat pris.

Jag är väldigt pank för tillfället, men tänker ändå sätta mig och kolla igenom La Redoutes katalog och ja.. drömma mig bort I guess.

Funderar också på att starta en tävling här av något slag vet bara inte vad.. några idéer? :)


Kommentarer
Av: CAROLINE ANETTE ♥

- aw, tack så mycket! :)

jadå, jag mår bra faktiskt :} hur mår du själv?

2010-03-23 @ 16:30:14
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin