Intervju med Chanette

Här kommer en intervju med Chanette från www.darkbarbie.blogg.se





"Stolt flams trams mamma till 2 underbara söner.
 NOAH 9 år & KEWIN 4 år. Bor på vackra österlen
 i tomelilla men ska den 31 mars flytta till den fina
 hamn staden simrishamn. häng med på våra
upptäcks färder här, vårt bakande, tramsande
 och annat gott och blandat."


Vad/vem fick dig att börja blogga?
-
jag har alltid haft passion för att skriva i alla de former. sen hörde man om fenomenet och man testa
sen var man hocked på det

Vad gör din/er blogg unik?
-
den e som e gott och blandad påse med både ups and downs. tips på gratis saker. saker man kan göra själv för billig peng, vad jag och mina söner hittar på för trams, pyssel, bakande och även om panikångest. som sagt både surt, salt, och söt

Vad är roligast att blogga om?
-
när man hittat ett riktigt bra fynd och man e niprig av lycka och BARA MÅSTE berätta för alla

Bästa sättet att handskas med negativa kommentarer?
-
det jag väljer att inte se minns jag inte

Vad gör en blogg "bra" ?
-
roliga bilder, lagom med text, att där finns mcyket av allt.. tips pch trix.. vara öppen och ej som alla andra

Vad skulle du ALDRIG kunna blogga om?
-
för personliga saker gällande mina söner, annars kör jag på för fullt om finnar i öronen osv

Vad är roligast med att blogga?
-
responsen från läsare och att kunna se vad man hittat på för ett tag sen och skratta och le åt det.. blir som en minnes bok oxå

Hur länge har du bloggat?
-
oj oj oj e som att fråga hur gammal jag är..jag minns inte he he

Vad föredrar du, korta eller långa blogginlägg?
-
lagom e bäst.. ALLTID

Vart är du/vad gör du om 10 år?
-
Jag e i mitt hus vid havet , med en läcker toyboy, en audi tt roadstar och massa miljoner.. ok nu skulle jag kankse vara seriös.. hihi
jag hoppas på att vara lycklig och harmonisk.. e det med eller utan en karl vid min sida spelar ingen roll.

 




Kommentarer
Av: marre

Såg att du kanske ska till Turkiet i sommar.

Jag flyttar till Alanya nu i sommar och ska jobba som bartender / dansare. Följ mina varma dagar och fartfyllda partynätter med fina bilder och roliga videos.

2010-03-23 @ 19:12:54
URL: http://maaarre.blogg.se/
Av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Det var fruktansvärt härligt, så det rekommenderar jag verkligen :)



Om du inte redan följer med bloglovin rekommenderar jag dig att börja göra det, så att du inte missar några nya bilder :)



Hoppas du har det fint!

2010-03-23 @ 21:15:56
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Av: camilla

fan va suuper kul tjej.

ha ha ha

2010-03-23 @ 21:50:54
Av: Sara

ja gud, den måste du köpa snart innan den tar slut! :)



tack så mkt! :)

2010-03-24 @ 00:06:25
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
Av: Sofia

Sv; Tack så mycket! Hoppas du fortsätter läsa också! :D

kram!

2010-03-24 @ 17:36:53
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/
Av: CAROLINE ANETTE ♥

förlåt för sent svar, men jag har inte haft någon ork att blogga knappt senaste dagarna, så då har kommentarerna hamnat efter lite, men nu så! ;)



- låter bra det ;}

2010-03-25 @ 20:19:04
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Av: pojkenboy

Så härligt=) Jotack det rullar på!:)

2010-03-26 @ 12:30:47
URL: http://pojkenboy.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin