Intervju med Julia

Intervju med Julia från http://jaaow.bloggplatsen.se/





"Jag heter Julia jag är 12 år gammal , jag gillar att blogga, va med kompisar och kläder jag gillar inte när andra är negativa :S
 
Jag har 3 syskon, mina föräldrar är skilda! aa jag vet inte så mkt mer jag ska säga JAG ÄR BARA JAG ;)
På vardagar går jag och badar med kompisar, shoppar eller fikar..."
 

Vad/vem fick dig att börja blogga?
- eme.. Jag vet inte riktigt tror att alla andra hade en och då ville jag starta en :)
 
Hur länge har du bloggat?
- Asså jag har typ haft 10 olika men jag började i 4:an xD
 
Vad är roligast med att blogga?
- Att man kan skriva av sig och prata heh..

Vad är roligast att blogga om?
- ALLT !!

 Bästa sättet att handskas med negativa kommentarer?
-Strunta i dom jag får det typ hela tiden man ska inte ta illa upp

 Vad gör din/er blogg unik?
- Update

 Följer du några bloggar, isof vilka?
- jag följer typ 20 stycken men mest Takeus.blogg.se , klarws.blogg.se , chipsbrudarna.blogg.se och kissies.se

 Vem skulle du vilja vara för en dag?
-
Haha Kissies tror jag  ;)

 Vad gör en blogg "bra" ?
-
man uppdaterar mkt..

 Vad skulle du ALDRIG kunna blogga om?
- hmm.. privata saker elr sådant



Kommentarer
Av: e l i n [estr.blogg.se]

Jag har slängt iväg ett mejl angående intervju ;D

2010-03-28 @ 17:05:00
URL: http://estr.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin