Long time no see?

Uppdatering i slutet på v.10 höll inte riktigt enligt planerna, men what can you do.
Anledningen till att det har varit total "bloggtorka" på sistone, är helt enkelt att jag haft riktigt mycket att göra, och därför prioriterat prov, uppgifter och annat före bloggen.

Jag har just börjat att planera en ny design till bloggen eftersom att jag är rikligt trött på den nuvarande, och vill ha en förändring. För tillfället står det rätt still i huvudet på mig så om ni har några idéer angående designen är era åsikter mycket välkomna via mejl eller kommentarer.

Ja.. det var väl det jag hade att säga. Ja just det, för er som har beställt design, -jag har inte glömt er, jag har bara inte svarat pga samma anledning som ovan.

/Entrevista


Kommentarer
Av: Takeus

Hej du frågade om en intervju.

men absolut det går jätte bra!

Kontakta oss [email protected]



2010-03-17 @ 16:44:57
URL: http://takeus.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin