Eurovision.

Igår avgjordes ju Eurovision Song Contest 2010 och vinnaren blev inte helt oväntat Tyskland. Jag är faktiskt rätt glad att Sverige inte tog sig till final(nu kommer väl alla hatar mig antar jag..). Ärligt talat tror jag inte dom hade klarat sig där ändå. Sverige skulle ha skickat dit Salem från början.

Jag hörde Tysklands bidrag första gången igår och den var helt okej faktiskt, jag hejade inte på någon då jag inte är speciellt insatt i hela Eurovision, jag började kolla först när dom röstade och efter ungefär halva rösterna var det ju klart att Tyskland skulle vinna.


Vad tyckte ni om Tysklands bidrag? Värdiga vinnare?

19-åriga Lena som representerade Tyskland i Eurovision 2010



Här är låten också:


Kommentarer
Av: Art By Tina

Såg finalen nere i Köpenhamn - för stämningens skull hejade jag på danmark - men tyskland var en skön låt, kul att dom vann! Tjejern var som en mix mellan Miss Li och Amy Diamond, fast med sämre engelska.

2010-05-31 @ 12:25:40
URL: http://trueborn.blogg.se/
Av: Linda

Cleopatra tower! :)

2010-05-31 @ 16:23:03
URL: http://wlinda.blogg.se/
Av: Filippa Maria Matilda Nyman

helt okej låt. men ingen vinnare för mig....

2010-06-05 @ 00:25:11
URL: http://waterrr.devote.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin