I thought that I remembered that i forgot.

Nej, jag har inte glömt bort bloggen totalt. Det känns bara ganska meningslöst att slänga in inlägg där jag försöker ursäkta min dåliga uppdatering på sista tiden. Vilket jag ironiskt nog gör alldeles nu.

Ändå tänker jag ännu en gång lova att jag snart tänker ta tag i bloggandet igen, det är bara en vecka kvar till sommarlov och då kan jag försöka ta tag i bloggen på allvar igen.

Anledningen till att jag skriver sådana här inlägg är främst för att ni som tidigare har mejlat mig ska veta att jag har sett alla mejl, men att jag helt enkelt inte har orkat svara(och nej, mejlen är inte ens speciellt många).

Så, då har vi rett ut det hoppas jag.

So long grabbar.

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin