Intervju med "Pem Pem"

Intervju med Pem Pem från: http://emartenssons.blogg.se





"Min blogg handlar om mitt ganska vanliga tonårsliv. Har mycket tips, speciellt inom mode och skönhet. På fritiden är jag med min älskade pojkvän och mina fina vänner. Det är dem personerna som är viktigast i mitt liv. Jag har brukar även göra mkt nailart och sjunger och dansar. Mitt liv är helt enkelt fullt med roliga och spännande saker i vardagen. Såklart är inte allting alltid på topp, men det kommer ni också få läsa om i min blogg. Men i slut ändan är jag helt enkelt en 18 årig livsnjutare! // Pem Pem"



Hur länge har du bloggat?
Just den här bloggen firar snart 1 år, men har haft 1 blogg innan det. Jag började väl med själva bloggandet för omkring 2-3 årsen.
 
Vad är roligast med att blogga?
Jag tycker det är skönt att skriva av sig om dagarna. Som en dagbok helt enkelt. Dessutom så älskar jag att läsa om andras liv och höra andras tips osv.

Vad är roligast att blogga om?
Mode och skönhet helt klart!! Även en del musik så som texter.

Följer du några bloggar, isof vilka?
Oj, jag följer massvis med bloggar!! Alla mina vänners men även storbloggare som Paow, Kissie, Steffi. Yeah you named it! Haha tycker dem är ganska roliga att läsa :)

Vem skulle du vilja vara för en dag?
Det var svårt!! Hm någon riktig snygging tack!! haha typ Megan Fox, Damn She's hot!!

Vad gör en blogg "bra" ?
Mycket bilder! Blir faktiskt ganska ointressant med en blogg med enbart långa texter om ni frågar mig. Även att man skriver om aktuella saker och har tips. Våga dessutom sticka ut från alla dem andra bloggarna, det gör dig speciell. Det gör en blogg till en "bra" blogg.

Vilken blogg har inspirerat dig mest?
Min vän Josefine och hennes blogg är en stor insperationskälla för mig, men även många andra bloggar som t.ex Emmelist har gett mig en del insperation.

Vad föredrar du, korta eller långa blogginlägg?
Beror på innehållet. Orkar inte läsa en lång tråkig text, men om den är intressant och berörande så gärna!!

Vad/vem fick dig att börja blogga?
Mina vänner Josefine och Annie.

Vart är du/vad gör du om 10 år?
Om 10 år vill jag ha ett fast jobb som makeup artist/frisör, ha barn och vara gift med min älskade pojkvän :) Fast det viktigate av allt är att jag är lycklig!
 

Kommentarer
Av: MyzaaN - Princess Pink

jag vill också göra en intervju =) är de bara att mejla ?:=

2010-05-02 @ 14:45:06
URL: http://myzaans.se
Av: ISAABELLE

träffar du folk som du intervjuar eller chattar du typ eller snackar på telefon eler skype ? :D

2010-05-02 @ 15:57:19
URL: http://iisssabelle.blogg.se/
Av: J O H A N S S O N

grymt fin du och din blogg är ;)

2010-05-03 @ 16:20:31
URL: http://eeeelinsbaby.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin