Late dayz.

Jag lovar, jag har faktiskt försökt blogga idag, hade tänkt slänga in ett inlägg när jag satt på Espresso House med en kompis, men typiskt nog så hade jag glömt pin-koden till det mobila bredbandet jag tänkte kolla upp mig på och det blev inget internet.

Det är konstigt hur jag vissa dagar kan sakna blogglust totalt och bara vilja gå lägga mig, och andra dagar vill jag blogga hela tiden, precis som idag då jag har saknat att blogga för att jag inte har hunnit göra det på hela dagen. Jag är iaf äntligen hemma efter en riktigt lång dag som har innehållit nationella prov, en hel del shopping, god mat, bio och quality time med min kära mamma :)


Välbehövda ballerinaskor har också inskaffats, och jag är riktigt nöjd med mitt val faktiskt! :)




Kanske slänger in ett inlägg om en stund, men annars ligger sovstund näst i planering haha :)

Kommentarer
Av: moaa

Hejsan! Vår-rensning i min blogg!

Alltifrån moderiktiga kläder, till dvder, böcker och väskor. Kika gärna in & fynda! :)



Om du inte är intresserad, så ursäkta för denna kommentar. Ha det superbra! :)

2010-05-04 @ 23:11:22
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Av: CECILIAS FOTOBLOGG

Fin blogg <3

vad gör du?? <3

2010-05-05 @ 16:54:04
URL: http://photosbycecilia.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin