Ostfrallor in my heart.

Oh yeah. För att göra det hela lite övertydligt så tänker jag tala om att jag just har ätit en ostfralla med gurka och mjölk(eller ja.. jag hade faktiskt inte mjölk PÅ mackan, bara till. I ett glas ni vet.. ehh ja..).
Det är sånna bagateller som gör livet värt att leva förstår ni.




Åh, jag är som absolut hetast just nu. Jag kom just på att det här nog är första bilden på mig jag lägger upp på den här bloggen. Jaha, allt har ju en första gång. Lite roligt att första bilden ni ska få se på mig är tagen med en mini-PC:s lagom smickrande webcam.

För övrigt har jag på mig ett par gråa mjukisbyxor från Bik Bok, en svart utsliten "My Chemical Romance"-t-shirt och ett par pilotbrillor(observera att det är kolmörkt i mitt rum och att jag ändå bär solglasögon).Den ultimata outfit-bilden? Tell me about it. Sminket har tydligen också gått och gömt sig under dagen eftersom det inte verkar synas till nu.

Ibland undrar jag verkligen hur jag tänker. Men men, man får väl ta och försöka komma ihåg att utseendet helt beror på vad man tänker om sig själv. Så jag kanske borde börja tänka att jag är skitsnygg på den där bilden istället? Att det är "high fashion" att titta upp under solglasögonen, iklädd utsliten t-shirt och mysbyxor?
Ohja, jag är verkligen snygg alltså.


Kommentarer
Av: Denise

Sv: Tack, har varit sjuk idag så min dag har varit ganska tråkig. Hur har din dag varit då?



Kram :)

2010-05-05 @ 19:06:48
URL: http://denizzee.blogg.se/
Av: Rebecca

Tack!(:

2010-05-05 @ 19:07:23
URL: http://rebeccamagnusson.blogg.se/
Av: sandra

hääärligt :D

2010-05-05 @ 19:49:53
URL: http://withfire.blogg.se/
Av: sandra

skola och så! dd? :)

2010-05-05 @ 20:27:53
URL: http://withfire.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin