You and me baby ain't nothing but mammals so let's do it like they do it on the discovery channel.

Hemma igen efter en dag som jag trodde skulle bli ganska lugn, men som visade sig vara lång och utslitande. Ändå så är det enda jag har gjort idag shoppat, varit på två föreläsningar och sett på teater. Låter ju kanske inte så ansträngande men det är det faktiskt.

Jag har fått gjort en del känner jag iaf, köpt det jag har planerat att köpa och bytt det jag har planerat att byta, dvs ett linne. Jag planerar hela tiden inför familjens Turkiet resa som sker i den 20:e juni i sommar, det ska bli himla skojigt tror jag :D

En liten "check-lista"..







Okej, det var kanske inte riktigt så bra som jag hade hoppats på. Det känns ju som att jag har köpt alldeles för mycket redan.. nu kommer jag ihåg! Jag har glömt att jag har köpt skor också, dom som jag visade upp i gårdagensinlägg, visste väl att det vart något mer 8D


Näe, nu är jag så trött så ögonen håller på gå igen på mig.


Kommentarer
Av: Anonym

jodå! dd? :)

2010-05-05 @ 18:15:20
URL: http://withfire.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin