En innehållsrik söndagkväll som denna.

Den här söndagen, som många andra, har varit ytterst händelselös. Och som ni säkert redan förstår så sitter jag gärna vid datorn då jag känner mig uttråkad eller har brist på aktuella aktiviteter att utföra. Detta innebär att jag har mer än nog med tid till att göra nyttiga saker, som att läsa fjortisbloggar till exempel. Har man läst mer än fem av dagens bloggar är det lätt att plocka ut gemensamma nämnare hos dessa och enkelt komma fram till vad innehållet hos majoriteten av de nutida bloggarna består av.


Konstigt nog är bloggar med dromedar-innehåll en minoritet i detta bloggsamhälle. Hmm. Jag funderar starkt på att ändra på detta.





Ett litet steg för dromedaren, ett stort steg för bloggvärlden.



Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin