K.A.T.T.

Imorgon är dagen med stort D då mammsen och jag sticker till Bollebygd och inskaffar två katt-stycken.
För att vara mer exakt tänkte jag visa en bild. Hmm, ja just det, de två som har en röd pil pekandes mot arslet.




FUN FACT!: Jag och mina OH så tuffa vänner bildade tidigare ett riktigt mega über seriöst band vid namn K.A.T.T. som repade x antal gånger i Nossies källare. Vi har bytt namn tre gånger men alla våra singlar har gjort succé världen över såklart.

Hmm. Jag kan inte komma ihåg att vi någonsin splittrades faktiskt. Spännande.

Åh, vad jag spelade för något? Jag har inte den blekaste aning.


Kommentarer
Av: julia

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

2010-11-19 @ 15:19:57
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin