Hääääääääää.

Jag får alltid för mig att det är bra idé att blogga just när jag är på dåligt humör.

Visst, bra för mig att skriva mig men kanske inte lika kul för er att läsa. Om ni nu ens läser, vad vet jag?

Egentligen är jag väl inte på sådär jätte dåligt humör faktiskt, jag har mest bara helt sjukt ont i halsen, eller mer typ värk i halsen, och ska strax gurgla denna med varmt saltvatten. Creepy, jo jag vet, men det funkar faktiskt. Dock så är det just precis lika äckligt som det låter, om inte äckligare.

Jag gjorde misstaget att ta mig en tupplur tidigare förresten, nu mår jag sjukt kasst i huvudet och känner mig febrig igen. Woho, det är därför man ska ha picknik ute i skogen just dagen efter att man har haft feber, precis som idag, ifall man vill behålla febern ett tag till alltså.

Jag vägrar vara sjuk mer och jag måste säga att just nu känns det som att jag hellre skulle skjuta skallen av mig än gurgla det där äckliga vattnet framför mig. Men det är väl sånt där som man inte ska prata högt om.



Annars mår jag bra, riktigt bra.


Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin