Jag bloggar.

Det är helt otroligt vad mycket jag bloggar nuförtiden. Nästan så att jag inte hinner med mig själv faktiskt.

Nä. Allvarligt. Bloggningen har blivit ganska oprioriterad av ett antal anledningar på sista tiden och jag har dessvärre inga planer på att åtgärda detta än så länge. Jag bloggar när jag bloggar, jag bloggar hur jag bloggar och jag bloggar vad jag bloggar.

För jag är absolut säker på att det finns en hel drös människor där ute med ett careface i storlek med yttrerymden just nu i detta ögonblick när ni läser detta inlägg. Right?

Jag har gått och skaffat mig ett liv, folks.



Nej förresten. Stryk det där sista.

Låt oss istället vara lite realistiska.




Anyways. I väntan på att Hampen ska anlända på sin tvåhjuliga springare drogar jag den här låten.

Placebo – Ashtray Heart

Ni som icke har Spotify tillgängligt på er dator, får helt enkelt istället leva ett långt, eländigt, miserabelt liv utan musik.






Lek lugnt ärade lekkamrater.

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin