Bara för att. Just because.. lajjkksom.

Vad gör jag när jag har tråkigt? Stjälar ett test såklart.


Vad blir ditt namn baklänges? Airam

Platt eller lockigt hår? Hm.

Är du kär i någon? Nej.

Vad gör du när det regnar? Befinner mig inomhus.

Har en dröm gått i uppfyllese? Såvitt jag vet, kan komma ihåg, känner till - nej.

Vad har du för startsida på internet? www.msn.se (ytterst originellt, jag vet)

Vem ringde du senast? Mammsen.

Har du haft vattenkoppor? Yesbox, när jag var en krympling.

Vilken mobilsingnal? Muse - Map Of The Problematique

Första sporten du gick i? Första? Ja den har inte existerat än.

Vad längtar du mest till just nu? Till bästis-Folhs födelesedagspartaj på lördaaag :)

Hur gammal har du tänkt bli? Äldre än såhär i alla fall. Hm. Fat chance med min diet.

Kan du gå ner i spagat? Jag vågar inte ens fundera på att testa.

Vad är du mest rädd för i hela världen? Folk med glugg? Hm, nä jag har ingen aning..

Läser du på baksidan av mjölkpaketen? O-F-C!

Röd, grön, blå eller gul mjölk? Vit. Helst.

Vad har du för färg på ditt påslakan? Svart om någon timma, byte pågår.

Sommar eller snö? Allt samtidigt, por supuesto.

Tänt eller släckt när du ska sova? Lite sådär.. halv.. släckt.. typ..

Godaste drickan till frukost? MJÖLK :G

Vem kramade du senast? Hanna

Duscha eller bada? Douuuscchh.

Kan du ditt mobilnr utantill?  Ja. Fråga mig igen imorgon när jag går upp vid halv sju.

Hur tar du dig till skolan? Bus-buss.

Vem vare senaste som fick dej att skratta? Tro det eller ej, den här hemsidan - http://funtasticface.com

Vad ska du göra nu? Fortsätta på det jag har gjort hela dagen? Sitta ner.

Kommentarer
Av: Sannaliten

Svar: Eller hur, tittar du på valvakan? :) Vilka tror du vinner då, rödgrönt eller blått?

2010-09-19 @ 21:54:05
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin