Let's Plug.

Med gårdagens ansikte och med gårdagens lockar kör vi denna söndag på med pluggning för fulla muggar. Jag vet, jag bloggar helt sjukt värdelöst men förväntar man sig ingenting så blir man ju bra glad när jag faktiskt bloggar, right?

Som dom flesta av er smartasses nog redan vet är det nästintill omöjligt att få igång hjärncellerna utan lite sockerarter i magen, så därför tänkte jag åtgärda detta med en tripp till första bästa affär och samtidigt få med mig lite sköljningsmedel till tvätten.

Min hjärna + choklad = Skriver Horror Story av sällan skådat slag.



Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin