Glad Påsk, alla glada sockerberoende barn.

Åhhej! Då var't man hemma från Tjeckien, Prag :)) Resan var heltrevlig och jag kan lägga upp bilder vid ett lite senare tillfälle, men just nu tänkte jag fokusera på att försöka få min mamma att ge bort ett påskägg till mig och surfa lite på H&M:s hemsida.

Dagen igår + idag spenderades med denna underbara pojke som finnes på bilden här nedan. Morgondagen skall spenderas i lekandets tecken med Föhlighet unt Valross-Noss. Åh som jag har saknat er, vänner små! :)) It's good to be back.




Busigheter.

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin