Extremheter.

Har nyligen börjat förstå hur extremt koolt(ja, coolt med K)det är att lägga på -heter till alla härliga ord man vill betona lite extra. Koolheter, sötheter, lökheter, smörheter.. ja, ni fattar principen. Ett stycke extremheter fick det här inlägget heta. Dock så har jag redan hunnit babbla på om så mycket andra koolheter(ni ser? überhäftigt) att jag faktiskt har glömt varför inlägget fick heta som det gör.

Oh wells. Fohligheten är påväg hit. Jag undrar vad vi ska hitta på..



Eh. Spela sims, va?


Kommentarer
Av: FOLiE

Vadå spela sims? Varför skulle VI spela sims? Sånt gör vi ju aaaaldrig. Lökheter loikks!

2011-08-10 @ 09:52:41
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Av: Sofia - Mode, foto & personligt

Godmorgon!

Allt bra? :)

2011-08-10 @ 11:29:04
URL: http://smnmode.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin