Gottigheter.

Efter en kvällstur till en lokal cirkusföreställning är man numera hemkommen. Nu vankas det chokladätning tillsammans med en nyfunnen Beatles-skiva från mammas skivkollektion. Kvällen kan även tänkas innehålla någon enstaka minut(eller timme) vid Sims-världsredigerare. Sånna tuffheter är det som pågår. Yea.

Helt utanför ämnet nu va..
Såhär kunde man se ut på Liseberg för ett par år sedan. En av Fias bilder som jag fick häromdagen då vi utbytte fotografier hårddiskar emellan.
Spännande.




Kommentarer
Av: FOLiE

TjaH!

2011-08-02 @ 11:45:03
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin