Hej.

Hallå grabbar. Här blåser det och sånt äckligt. Det vet jag efter noggrann granskning av väderleken från datorstolen mot mitt fönster. Att gå ut är uteslutet. Ut = UTEslutet. Shit sicken ordvits jag fick till där. Nästan roligt ju.

Här hemma är det fullt ös med gäster och grejer. Släktingar som man inte är släkt med är det som är på besök. De förökade sig för några timmar sedan och blev helt plötsligt mer än dubbelt så många som tidigare. Själv sitter man och är sjukt social med datorn för tillfället. Har precis strykt 34 örngott och ett par byxor. CASHFLOWWWHH! Nää.. inte riktigt va?
Men några slantar fick man ju allt för det görat iallafall. Dock så har jag inte fått något än. Hmm.



Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin