Lördaghet.

Jag är uppe med tuppen(vaknade klockan elva) och har just ätit mina äckliga gamla lösgodisrester till frukost. Inte en allt för bra idé nu efteråt kanske men det är ju inte så ofta det händer att jag tänker efter innan.

Idag blir det av hem till pojkvän och göra.. något. Först ska jag hitta ett sätt att kombinera alla de två bussar och dess tidtabeller jag måste använda mig av för att komma dit, plus, köpa choklad inför besöket någonstans där emellan.

Kommer bli en toppendag. Om jag nu fixar allt jag ska göra först.
Åh. Bråttom.

Kommentarer

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin