På tal om smarta funderingar halv två på natten.

Ursäkta språket i mitt kommande uttalande, men allvarligt talat..
Vilken sadistisk jävel fick för sig att det var en fantastiskt bra idé att sätta sömmen MITT i skrevet på hipster-trosor va? Det kan inte ha varit en kvinna med mycket vett i huvudet iallafall. Kanske en kvinna som aldrig bär hipster-trosor? Skulle kvinnan ha egen erfarenhet av underkläder av detta slag, skulle hon varit medveten om hur extremt obekväm denna konstruktion kan visa sig vara. Om det nu var en kvinna överhuvudtaget, vilket i sig skulle förklara saken..


På tal om viktiga saker, liksom.

Kommentarer
Av: FOLiE

Det råkar vara så att jag själv är ägare till att par hipsters med denna konstruktion, min lösning på problemet är att aldrig använda dom och ha dom gömda allra längst in i underklädeslådan. Funkar fiiint :G

2011-02-06 @ 14:03:02
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Av: Linn

Du som är duktig på att göra en design eller bara en header och har lust att hjälpa mig får gärna kika in och kommentera detta inlägg ; http://linnhahne.blogg.se/2011/february/hjalp-mig.html#comment !

Tack på förhand! :-)

2011-02-07 @ 19:02:56
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin