Stulad från FoHl.

Jag är sjuk och jag har ingen lust att existera för tillfället. Mer behöver jag väl inte säga för att förklara nedanstående.




Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?

Är det meningen att man ska komma ihåg sånt här?
Ellis Claesson ringde mig senast.
En tjej. Med andra ord.

Vad står det i ditt nionde sms?

"Åh nej. Vad jobbigt. Vad läser du? Nu ska vi till coop och leta efter en box mor önskar sig."

Vem ringde dig senast?

Korttidsminne, eyy?

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?

En tjej med väldigt stora ögon och ett väldigt brett huvud som sitter på en sömnig påfågels rygg och tuggar rosa tuggummi samtidigt som hon skriker "POP". Tror jag.
True story.
En bild jag hittade i bildarkivet på min mobil, inget jag har hittat på själv inte.

Vilket språk är din mobil på?

Svenska. Men ryska, nederländska och mandarin är väl också språk jag föredrar att använda på min mobil. Helst samtidigt.

Vad heter din ringsignal?

Map of the problematique - Muse

Hur många sms har du i din inkorg?

463. Exakt. Jag lovar, jag räknade själv......

Vad står det i ditt andra sms uppifrån och vem är det i från?

"Vad snabbt du försvann, vart skulle du?" - Fohlighet

Är den 20:e kontakten en av dina bästa vänner?

OHJA, Hanna Karlsson är en heltrevlig bästisss :))

Ogillar du nr 5?

Nej. Ganska svårt det där med att ogilla folk man knappt känner.

Vad har din mobil för färg?

Röd/Svart

Vad heter den sista i din kontaktlista?

"Finskalärare".

Är du bra kompis med den sista i din kontaktlista?

Nej föfan.

Vad heter den 7:e i din kontakt lista och är du kär i personen?

Daniel Byhman. Nej tack, hellre dör jag. :)

Vad heter din
a bästa vänner på din kontakt lista?

"Fia(FoHl)Löfmark"

"Nossie Kristensson"

Vem var senaste tjejen som ringde dig?

Som du tjatar min vän..


Kommentarer
Av: FOLiE

Åh, som du har jätte munnens nummer, så härligt :G

2011-02-20 @ 20:49:12
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
Hallå där! Välkommen hit. Maria heter jag och skriver här om mitt halvår som universitetsstudent i Brighton, England och livet sett ur min synvinkel. Här kommer jag främst att skriva om mina äventyr i Brighton, träning, The Sims, inspiration och min vardag! Välkommen in!
bloglovin